Demande de formation

Salut salut Mr,Je me nome Bertrand Soh,Je réside au Cameroun,Je suis dans le commerce des accessoires pour instruments de musique au Cameroun,mon entreprise en est Zikalto.

Je suis très intéressé par l’électronique des cartes mères. Je souhaites apprendre auprès de vous la réparation des cartes mères pour piano yamaha et autres.

Pouvez vous m’en dire plus sur les modalités d’inscription à vos formations ?

Dans l’attente d’une réponse,veuillez agréer l’expression de mon profond respect :folded_hands:

Hi,

there is no such thing like a “Training Course for Yamaha Mother Boards” - to repair boards it firstly requires very good Analogue and Digital Electronics knowledge and capability of reading schematic diagrams. Next it needs understanding on how sounds are generated for the various systems, synthesizers are not necessarily the same like digital pianos. Furthermore you then need access to individual Service Manuals for each system you are working on - they are all different - hence no specific training courses.

Therefore - the question here is: do you need assistance to repair a specific instrument?